Aleksandra Zwierzynska

Aleksandra
Zwierzyńska

Senior MBA Specialist @ MediaCom

Od ponad 3 lat związana z domem mediowym MediaCom i działem kreatywnym MediaCom Beyond Advertising. Od 2,5 roku zajmuje się influencer marketingiem tworząc zauważane i doceniane w branży kampanie dla takich klientów jak Coca-Cola, czy Fanta. Kluczem do sukcesu jest zrozumienie potrzeb i świata przeżyć marki, które w niebanalny sposób są reprezentowane przez starannie wybranych Influencerów a tym samym ambasadorów brandu. Miarą sukcesu i realizacji KPI’s w przypadku kampanii influencerskich, jest siła utożsamiania się Twórców z marką i kampaniami jakie współtworzył, dlatego dla Oli każda marka to niesamowita historia, którą można opowiedzieć obrazem i ludźmi. Dotychczas Ola stworzyła z sukcesami ponad 9 kampanii tylko dla Coca-Cola oraz Fanta, z których każda była „szyta na miarę” i stworzona z myślą o budowaniu narracji dla odbiorców brandu. Szukanie niestandardowych rozwiązań jest standardem w jej pracy, a żaden obszar zainteresowań nie jest przeszkodą w stworzeniu angażującego contentu dla jego odbiorców, czego dowodem jest kampania futbolowa łącząca świat celebrytów i Inflencerów z Robertem Lewandowskim oraz Krzyśkiem Golonką.

Show Buttons
Hide Buttons