Ruszyły zapisy do Case Study Festival 2017!

To wyjątkowa, bo już piąta edycja Case Study Festival, konkursu wyłaniającego najlepsze kampanie wykorzystujące potencjał mediów społecznościowych. W poprzednich latach agencje rywalizowały o tytuł Social Media SuperStar, prezentując innowacyjne rozwiązania, w pełni wykorzystujące potencjał social media. Uczestnicy konkursu podkreślali także możliwości integracji kanałów społecznościowych i ich wpływ na promocję marki.

Co czeka na uczestników #SMConvent w tym roku? Przekonamy się o tym już wkrótce! Social Media Convent odbędzie się już 27-28 kwietnia i będzie to szczególna – jubileuszowa edycja. Podczas konferencji twórcy najlepszych kampanii przedstawią na scenie swoje najciekawsze realizacje, które oceni publiczność oraz jury.

Aby wziąć udział w konkursie, należy zgłosić stworzoną przez agencję kampanię, która realizowana była do roku wstecz. Zgłoszenia odbywają się za pośrednictwem formularza. Spośród otrzymanych zgłoszeń, organizator konkursu, agencja Personal PR, wybierze maksymalnie osiem, których przedstawiciele zostaną zaproszeni do zaprezentowania case studies na scenie podczas pierwszego dnia konferencji Social Media Convent.

O wyborze zwycięskiej kampanii przeprowadzonej z wykorzystaniem mediów społecznościowych zdecyduje publiczność oraz starannie wybrane jury, które oceni nie tylko pomysłowe podejście do zrealizowanych działań, ale także sposób realizacji, kreacje oraz wyniki kampanii.

Formularz zgłoszeniowy do Case Study Festival dostępny jest #tutaj.

Show Buttons
Hide Buttons