Zapoznaj się z zasadami uczestnictwa w Case Study Festival!
- Case Study Festival to konkurs wyłaniający najlepsze kampanie marketingowe realizowane w Polsce i zagranicą z wykorzystaniem mediów społecznościowych.
- Firma lub osoba może zgłosić do konkursu do 4 projektów z zakresu kampanii/działań w mediach społecznościowych, które realizowała samodzielnie lub w swoim zespole w roku 2016 lub 2017.
- Zgłoszenia przyjmowane są do dnia 10 kwietnia za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie www.socialmediaconvent.pl/case-study-festival/
- Zgłoszenie może dotyczyć kampanii wizerunkowej, sprzedażowej, CSR lub innej.
- Zgłoszenie musi być kompletne, inaczej nie będzie rozpatrywane.
- Każde ze zgłoszeń podlega ocenie komisji złożonej z przedstawicieli Personal PR, będącej organizatorem Social Media Convent.
- Komisja wybierze do 8 case’ów, które zakwalifikują się do konkursu podczas Social Media Convent. Decyzja komisji jest ostateczna.
- Osoby, które zgłoszą case’y do konkursu, zostaną najpóźniej do 15 kwietnia 2017 r. poinformowane o możliwości wystąpienia w konkursie.
- Warunkiem udziału wybranego case study w konkursie jest wpłata do 20 kwietnia 2017 roku kwoty 550 złotych netto na konto organizatora konkursu.
- Kwota nie podlega zwrotowi. Brak wpłaty w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w konkursie. Komisja może wtedy zaprosić do udziału inną firmę z innym case study.
- Wygrana w konkursie jest rozstrzygana przez jury powołane przez organizatora konkursu.
- Każdy członek jury przydziela indywidualną ocenę wszystkim case study prezentowanym podczas Social Media Convent.
- Case study jest prezentowane przez jedną osobę w czasie nieprzekraczającym 5 minut. Występujący (osoba prywatna lub jeden przedstawiciel firmy) może w tym celu wykorzystać prezentację multimedialną.
- Do każdej prezentacji każdy członek jury może zadać po jednym pytaniu. Czas na każdą odpowiedź to 60 sekund.
- Decyzja jury o wyborze zwycięzcy konkursu odbywa się na podstawie sumy uzyskanych głosów przez jury i naradzie jury.
- Decyzja jury jest ostateczna.
- Ogłoszenie wyników odbędzie się podczas afterparty, pierwszego dnia Social Media Convent.
- Zwycięzca otrzymuje tytuł najlepszego i statuetkę Social Media SuperStar.
- Dodatkowo decyzją uczestników Social Media Convent wybierana jest najlepsza kampania głosami publiczności.
- Organizator zastrzega sobie prawo do możliwości wprowadzenia zmian w regulaminie.